טיפים להפוך את המטבח שלכם לאידיאלי לאירוח

היה אורח שלנו! כיום המטבח המעוצב מתמקד בבידור. שיפוץ מטבח חדש מתפקד על מנת להבטיח אחסון נכון, אזורי עבודה כדי להתחיל את המסיבה שלכם. בין אם אתה שף טירון ובין אם אתה שולט בהוצאת אוכל, המטבח האולטימטיבי מברך על שיחה נהדרת, ארוחות בלתי נשכחות וחיים שלם של זיכרונות.

 

רעיונות לעיצוב מטבחים לאירוח חברים ומשפחה

 

אספנו את הטיפים האהובים עלינו על שיפוץ מטבחים שיעזרו לכם לשמור על המסיבה שלכם, לא משנה סגנון או מספר אורחים!

 

אי במטבח הוא אחד הכרטיסים החמים לבידור. האי מציע אפשרויות אחסון ופונקציונליות רבות – מכיריים ועד ברדסים אמנותיים, תנור נוסף או מיקרוגל, ואפילו כיורי הכנה וקרשי חיתוך מחליקים. בתים מסוימים אפילו מתהדרים בשני איים, האחד מוקדש להכנה והשני לבידור. אל תשכח שגם מקומות ישיבה באי יכולים להיות בשפע ומהנה!

 

אם מגבלות השטח מפריעות להוספת אי, אל תדאגו – ליועץ העיצוב של מטבח הקסם שלכם יש המון אפשרויות לחקור אתכם כולל תחנות עבודה, אזורי דלפק נוספים, חצי אי ועוד!

 

תחנת משקאות היא גם להיט כאשר אתם בוחרים מכונת קפה או מכונת אספרסו ומלאי ארונות סביב עם ספלים, כוסות תה וכלי זכוכית אחרים. ככה לתחנת יין מלאת קרח, משקאות למבוגרים ומיקסרים. המטבח החדש שלך יזמזם אירוח!

 

ישיבה סלקטיבית- ישיבה שופעת ונעימה היא הכרחית לאירוח. הצעת וריאציות של מקומות ישיבה נינוחים ויוקרתיים נותנת לאורחים מקום להתכנס, להירגע ולהתרועע. בין אם מטבח חלומותיכם כולל כסאות בר, מקומות ישיבה מסורתיים או שילוב של שניהם, האורחים נמשכים לפינות ישיבה נוחות וממוקמות היטב.

 

אחסון נוח- ההתחלה של כל מסיבה נהדרת היא מארח רגוע באזור ללא עומס. אחסון אולי לא 'יפה', אבל בהחלט פונקציונלי. אלא אם כן, כמובן שהמטבח החדש שלך מאפשר לך להגדיר, להכין ולבשל כמו מקצוען רשת מזון! פתרונות אחסון חכמים מאפשרים לך להגיע בקלות לכלי בישול והגשה, כלים וצלחות. אוסף התבלינים שלך יכול להתגלגל ואז לאחסן במהירות. לסדיני אפייה ולוחות חיתוך יש בית מסוים. אל תשכחו מגירות חימום – מושלמות לשמירה על חימום המזון במהלך המסיבה, ואז הכפלתם לאחסון כלים אחר כך.

 

אפשרויות משטחים- קח את משטחי העבודה שלך לרמות חדשות עם משטחים יפים ופונקציונליים. בחרו מתוך מגוון צבעים ועיצובים שימשכו את תשומת ליבם של האורחים שלכם, וכן ישמשו כקטע שיחה לשנים הבאות. אם אתם מחפשים פופ של צבע, אל תפחדו להעז עם גוונים של כחול, זהב או ירוק.