המדריך שלך לטבעות אירוסין מזהב

טבעות אירוסין מזהב ורוד מיועדות למי שמעדיף מראה ייחודי ועדין. עם טבעת האירוסין מזהב ורוד שמחמיאה לרוב גווני העור והיהלומים הנמצאים בצורתם, בגזרתם ובצבעם, גוון הסומק הוא בחירה מבוקשת ומובהקת.

 

האם לקנות טבעת אירוסין מזהב ורוד?

בכל הנוגע לבחירת טבעת האירוסין הטובה ביותר עבורך ועבור יקירך, כל צעד הוא בחירה אישית. ההחלטה לקנות טבעת אירוסין מזהב ורוד אינה שונה. להלן אנו נותנים לך כמה טיפים מועילים להנחות אותך בהחלטה שלך.

 

זהב ורוד היה בחירה פופולרית עבור טבעות אירוסין עם יהלומים מרכזיים שחמים יותר בצבע I, J ו- K. זו הייתה האמונה הרווחת כי זהב ורוד מסווה את הטון החם של יהלומים הנמצאים בטווח הצבעים הקרוב עד חסר צבע עד קלוש. יהלומים אכן משקפים את הצבעים שמסביבם ולכן יהלומים חמים יותר יכולים להיראות בעלי גוון ורוד של חום כאשר הם משובצים בזהב ורוד, וזה די יפה. אם אתה בוחר זהב ורוד לטבעת שלך מכיוון שאתה מתכנן לבחור יהלום בצבע קלוש, בחירת הגדרה הכוללת חודים מפלטינה תעזור ליהלום להחזיר לבן מלמטה תוך מיזוג עם זהב הוורוד על הטבעת במבט מלמעלה.

 

עובדה אחת שלא מזוהה לעתים קרובות היא הניגוד המדהים של יהלומים חסרי צבע מול הטון החם הוורוד של זהב ורוד. יש הסבורים כי לא מעדיפים לבחור יהלום חסר צבע לטבעת אירוסין מזהב ורוד. האם אתה צריך לשקול טבעת אירוסין מזהב ורוד אם אתה בוחר יהלום חסר צבע? אנחנו אומרים, בהחלט כן! אנו לא רק מעדיפים יהלומים חסרי צבע המשובצים בזהב ורוד, אלא אנו מאמינים שזו בחירה נהדרת. יהלומים בטווח הצבעים D, E או F נראים בהירים עוד יותר כשהם משובצים בסל זהב ורוד או טבעת אירוסין משובצת. זהב ורוד הוא גם בחירה מצוינת לטבעות עם הילה מוסתרת של יהלומים. פרט ספציפי זה בולט יפה בזהב ורוד.

 

עדיין לא בטוח אם טבעת אירוסין מזהב צהוב היא הבחירה הנכונה עבורך? חפש טבעת אירוסין עם רמזים עדינים של זהב ורוד. בחר טבעת אירוסין מזהב ורוד עם רצועות יהלומים משובצות בצרפתית. סגנון ההגדרה של פייב בחיתוך צרפתי מכיל את כמות המתכות הנמוכה ביותר. היהלומים בדרך כלל משתרעים עד קצה כל צד של הטבעת. במבט מלמעלה נראים רק השיניים הקטנות וזהוב הוורוד וכשמסתכלים מהצד זהוב הוורד משתלב ברוב גווני העור.