כיצד להשתמש בסיפורי וידאו לשיווק יעד

התגברות על דעות קדומות תרבותיות וציור תמונה אותנטית של ארץ רחוקה יכולה להיות קשה. הבטחת יותר מדי, או, אולי, לא מספיק? שיווק יעד הוא יפה, מרתק ומרגש: הכל חוץ מקל. לאחר שעבדנו יחד עם טרפלגר נסיעות במשך שנים רבות, למדנו כמה טריקים כיצד להשתמש בסיפורי סיפורים כדי להגיע ליעדי שיווק בענף התיירות.

 

אתה לא מספר את הסיפור – היעד שלך כן

ממש כמו בסרטון פרסומי, אתה לא המספר – אתה פשוט שליח. תן ליעד שלך לספר את הסיפור. לִנְשׁוֹם. מה אתה מריח? להקשיב. מה אתה שומע? ההופעות שתקבלו ככל הנראה יהפכו להרשמות של המבקרים שלך, אז צלמו את התחושות הללו ושתפו עם הקהל שלכם. במיוחד כשמדובר בתקשורת עם המקומיים – זה לא רק על מה שהם אומרים, אלא על האופן בו הם אומרים את זה חשוב באותה מידה. לכידת אופן הדיבור שלהם תתרום לתחושת התרבות המקומית. ערכנו ראיון עם אלברטו, מדריך הטיולים בקסטל דל טרביו באיטליה, שלוקח אותנו לסיור שלו.

 

התכנון קדימה הוא טוב, הגמישות טובה יותר

חשוב להבין את הרעיון של מתי ומה אתה הולך לצלם, על מנת להשתמש במשאבים שלך בצורה היעילה ביותר. עם זאת, יש צורך גם להישאר פתוחים וגמישים לחוויות שיש לכם במיקום מכיוון שאתם צריכים לתפוס את אווירת היעד בצורה האותנטית ביותר. לעתים קרובות, זה לא משהו שניתן לתכנן. היו מהירים וספונטניים: השתמשו בתקופת השנה ובאירועים מיוחדים. נסענו למינכן כדי לצלם שוקי חג מולד גרמניים מפורסמים.

 

השטן נמצא בפרטים

לסרטון ההמוצר שלנו של המותג בארה"ב יצאנו להרפתקה אפית בארצות הברית, ביקרנו באורגון, קליפורניה והוואי. למרות שלא היה לנו הרבה זמן, הקפדנו לא רק לתפוס את נופי הפנורמה עוצרי הנשימה, אלא גם מקרובים, כי בסופו של דבר, מדובר בדברים הקטנים שאנשים מתאהבים בהם. בנוסף עבדנו עם הפסקות זמן כדי להבטיח שנראה את היופי של המקום בתקופות שונות של היום.

 

Less is more אינו חל כאן

שיהיה – והצג – יותר קטעים. הצופים צמאים לצילומים, זוויות ונקודות מבט שונות. הם רוצים לראות, להרגיש, לטעום, לנשום את היעד שלך, וזה דבר שאתה יכול רק לתקשר בסרטון. לא משנה כמה תראו, לא תסלקו את החוויות שלהם, אלא להפך: תניעו אותם לארוז את התיקים שלהם ולחקור בעצמם את המקומות האלה. זו הסיבה שבגללה אנחנו תמיד מגלים יותר תמונות. אנו יודעים שהצופה תמיד זקוק ליותר.