מאיפה מגיעים ארנקים?

ארנקים, כיסויי חליפות, ארנק להחלפה – לא משנה מה השם שאתם נותנים לכלי החיוני היומיומי הזה, אנו בטוחים שהשתמשתם בו לפחות פעם אחת! כשמדובר במציאת הארנק היומיומי המושלם, בין אם זה ארנק כיס קדמי או ארנק קלאץ', החנות שלנו היא המקום לקנות בו ארנקים מכל סוג! יש לנו את כל מה שאתם צריכים כדי לשמור על הכסף שלכם ועל דברי ערך אחרים.

 

מקורות הארנק

מכיוון שלבני אדם היו חפצי ערך במשך זמן רב בהיסטוריה האנושית, זה לא צריך להיות מפתיע שארנקים נוצרו בשלב די מוקדם. הארנקים הראשונים היו למעשה אריזות בדים קטנות שנסגרו בחבל שרוך ונקשרו לחגורות. הם יכלו להחזיק כמה מטבעות וקצת אוכל שהספיק ליום אחד. היוונים הקדמונים השתמשו בתיקי גב כדי לעבור את היום ללא מחסור, ולכן אלה היו יותר הכרח עבור גברים עניים. זה היה, למעשה, ארגז האוכל המקורי.

 

ארנקים בתקופת הרנסנס

המילה "ארנק" החלה להופיע במהלך המאה ה-14, ושייקספיר אף השתמש במילה הזו במחזהו טרילוס וקרסידה מ-1609. עם זאת, רק לאחר שהחל השימוש בשטרות נייר, הארנק נעשה יותר ויותר דומה למה שאנחנו מכירים היום. באירופה של המאה ה-16, הארנקים האלה עוצבו גם הם כמו שק, אך הם היו מחזיקים כרטיסי חיוג וכסף ללא ארוחות צהריים. באותה תקופה, הארנק הפך לסמל של פריבילגיה.

 

ארנקים במאה ה-19

ברגע שעברנו למאה החדשה, הארנקים החלו להשתנות בהתאם לצרכים של נושאי הארנק. במקום לסחוב כסף ואוכל, רוב הגברים השתמשו בהם לאחסון טבק ואביזרי עישון, במיוחד במדינות כמו אנגליה וספרד. לנשים לא היו אז כיסים בבגדיהן, ולכן הן לא סחבו את הפריטים האלה. זה היה בערך בתקופה שבה לסחוב אוכל בארנק הפך ל"לא תרבותי", ונעשה הרבה יותר פופולרי לחבר את הארנק לחגורה.

 

המאה החדשה סימנה את התקופה שבו הארנק עבר למה שאנחנו מכירים אותו היום: שיטת אחסון בגודל כיס, ניידת בקלות ונועדה לארגון שטרות נייר. למרות שייצור עור היה פופולרי כבר מאות שנים, המהפכה התעשייתית היא שהנגישה את ארנקי העור הללו להמונים. טכנולוגיה חדשה זו אפשרה גם לצבוע, לשמן ולשמר את הארנקים באופן שהפך אותם לעמידים יותר ושונים בסגנונם.

 

ארנקים היום

ארנקים אמנם השתנו לא מעט עם השנים, אך עדיין יש בהם מקום להחזיק שטרות נייר כמו לפני מאות שנים. עם המצאת כרטיס האשראי בשנות החמישים, הארנקים התפתחו וכללו חריצים לכרטיסי חיוב מפלסטיק אלה. כמובן שעדיין ניתן למצוא ארנקים מכל הסוגים כמו למשל קליפים של כסף, פנקסי צ'קים, ארנקים דו-קפליים, ארנקים משולשים ועוד.

 

קנו ארנק עכשיו!

אם אתם מוכנים לחתיכת היסטוריה שהיא פונקציונלית ונראית מדהים, בואו לקנות בisrp ארנק כרטיסים! יש לנו את ארנקי הכיס הקדמיים, ארנקי קלאץ' וארנקי הטלפון הסלולרי שאתם צריכים כדי לשמור על הפריטים שלכם בטוחים. הקפידו לבדוק את המבחר שלנו עוד היום והזמינו אחד משלכם!