האם ארנקים גדולים יכולים לגרום לכאבי גב?

כאבי גב כרוניים יכולים להיגרם ממספר סיבות שונות. אולי אתה רכון מעל שולחן יותר מדי זמן, או שאתה לא ישן על מזרן איכותי. לחלופין, אולי התאמצת בגב בזמן התעמלות, או מנסה להרים משהו כבד.

 

עם זאת, גורם אחד לכאבי הגב שאולי לא שקלתם יכול להיות הארנק שלכם.

 

האם אתה נושא את הארנק בכיס האחורי שלך? אם כן, יתכן שאתה מוציא את עמוד השדרה שלך מכל כיוון בכל פעם שאתה מתיישב עליו. לשבת על הארנק – בין אם בעבודה, כשאתה נוהג או בכל מצב אחר – הוא מתכון לכאבי גב. אם אתה עושה את זה לעתים קרובות מספיק, אתה יכול אפילו לגרום לעצמך לכאבי עצבים, התכווצויות ברגליים ועוד.

 

ישיבה על ארנק מגושם היא סיבה שכיחה לכאבי גב – אך קל מאוד להימנע ממנה. בפוסט בבלוג זה, נספר לכם קצת יותר מדוע ארנקים מגושמים גורמים לכאב, ומה תוכלו לעשות בנושא.

 

מה לעשות אם הארנק שלך גורם לך לחזור לכאב

מה אתה יכול לעשות כדי למנוע את הכאב של תסמונת פירפורמיס וסיאטיקה? איך ממזערים את הכאב אם אתם כבר סובלים מבעיות אלה? להלן מספר טיפים חשובים שיש לזכור.

 

הוצא את הארנק המגושם

הדבר הראשון לעשות כדי להימנע מכך הוא להוציא את הארנק המגושם הזה מהכיס שלך! נשא אותו למקום אחר, או החלף לארנק קטן ודק יותר שתוכל לשמור בכיס הקדמי שלך.

 

לדוגמא, בארנק מתכת יש מספיק מקום לכמה כרטיסי אשראי וקצת מזומנים – וזה כל מה שאתה צריך. הוא מלוטש, קל משקל וקטן ויכול להשתלב בכיס הקדמי שלך וחוסך מכאבי גב.

 

בנוסף, בעל ארנק דק בכיס הקדמי שלך יהפוך אותך לפחות למטרה לכייסים וגם ייראה מסוגנן יותר. הסתכל בסגנונות הארנק הדקים והמודרניים שלנו כאן.

 

החל אריזת חימום או קרח

כרית חימום או שקית קרח יכולות גם להוות אופציה מועילה להקלת הכאבים של הנשימה. אתה יכול למרוח את החום או הקרח במשך כ -20 דקות כל שעתיים.

 

נסה קרח או חום כדי לראות איזה מהם מספק לך את ההקלה הרבה ביותר. לחלופין, יש אנשים שמועילים להחליף בין השניים לצורך הקלה מיטבית.

 

עשו מתיחות עדינות

מתיחות ותרגילי חיזוק יכולים באמת לעזור להרפות את השרירים ולתקן את גופך. נסו לבצע מתיחות ותרגילים כמו חוטפי מפרק הירך (הרמת הרגל כלפי חוץ), סיבוב חיצוני (סיבוב הרגל כלפי חוץ) ומתיחות (הארכת הרגל לאחור).

 

זכור לקחת את זה בקלות בזמן מתיחה, אל תדחוף את השרירים רחוק מדי ותפסיק מיד אם אתה מרגיש צביטה או כאב. מתיחות לא צריכות להזיק – אז בנה את הגמישות שלך לאט לאורך זמן.

 

למידע נוסף היכנסו לאתר https://isrpstore.com/