מתי הזמן הטוב ביותר לקניות?

אם אתם רוצים לקנות דברים לבית או לעצמכם, כדאי שתרכשו את הדברים האלה בזמן מסוים, וזה יחסוך לכם הרבה מאוד כסף. יש כל כך הרבה מבצעים שמגיעים ביום או בעונה ספציפיים. כדאי לזכור את התאריכים הללו ולקנות בעצמכם.

 

אם אינך יודע מהו הזמן הטוב ביותר לקניות, אל תדאג. אנחנו כאן כדי לעזור לך. המשך לקרוא מאמר זה כדי לגלות את הזמן הטוב ביותר לקניות.

ימי חמישי

אם אתה צריך לקנות דברים בלי תכנון, אתה צריך ללכת לקניות ביום חמישי. חיוני להתייחס ליום חמישי כיום קניות מכיוון שקניונים ושווקים מתכוננים לסופי השבוע בימי חמישי.

 

אז תקבלו הרבה דברים חדשים במחירים מעולים, במיוחד בגדים. עם זאת, יום חמישי לא מבטיח הנחות גדולות, אבל בוודאי תקבלו אפשרויות נהדרות לבחירה.

סופי שבוע של חגים

כן, זה נכון שתקבלו הנחות והצעות נהדרות בסופי שבוע של חגים כי כולנו צריכים מזומן לחופשה וכך גם אנשי עסקים. אז, הם מציעים מבצעים נהדרים על מוצרים. חוקרי שוק רבים מזכירים שתקבלו בממוצע 30% עד 40% הנחות על כל פריט בסופי שבוע של חגים.

 

גם אם תרצו לקנות דברים גדולים כמו רכב, תקבלו מבצעים נהדרים בחגים. מכירות סוף השבוע הפופולריות כוללות את יום הנשיאים בפברואר, יום הזיכרון במאי, יום העבודה בספטמבר, ויום שישי השחור בנובמבר.

אירועי פינוי

אם אתה רוצה לקנות מוצרים במבצעים מעולים, כדאי לקנות אותם כאשר קמעונאים מחסלים מוצרים ומעבירים אותם למלאי החיסול. בימים אלה, מוצרים חדשים רבים מגיעים במהירות רבה, ומוצרים ישנים הולכים ומזדקנים.

 

אנשים קונים מוצרים חדשים, אבל אתה צריך לרכוש מוצרים במבצע חיסול אם אתה רוצה מבצעים נהדרים. בדרך כלל, מכירת החיסול מגיעה פעמיים בשנה, פברואר ואוגוסט. זה אומר שדברים ישנים מוצעים בדרך כלל למכירה בינואר ויולי.

מכירה מקוונת

כיום, רוב האנשים מעדיפים לקנות באינטרנט, ולכן אפליקציות קניות רבות כמו אמזון ו-Walmart מציעות מכירות ליום גדול. אתה לא יכול לפספס את המכירות האלה; תקבלו עד 70% הנחה על מוצרים. אמזון מארחת מכירות ב-Prime Day, שהוא ביולי. גם לאתרים כמו בוקינג יש קודי מבצע שווים.

 

חברות אחרות כמו Bath & Body Works מציעות מכירות חצי שנתיות, מה שאומר שאתה מקבל שתי הזדמנויות קניות, ינואר ויולי.

הודעה מאפליקציות קניות

לפעמים תקבלו מבצעים מעולים כשאתם קונים מוצרים בהתראה מאפליקציות קניות כמו אמזון או וולמארט. אפליקציות אלו שולחות הודעות קבועות על מוצרים ספציפיים לזמן מוגבל, כאשר אם תתפסו את העסקה הזו בפרק הזמן הזה, תקבלו הנחות ענק. לכן, לעולם אל תתעלם מהודעות מאפליקציות קניות; זה עשוי לחסוך לך הרבה כסף.

סיכום

קניות זה חלק מהחיים שלנו. אם אתה מנצל את הזמנים האלה לקניות, אתה יכול לחסוך כסף. תקבלו עסקאות ובחירות נהדרות בזמנים אלו. אני מקווה שמאמר זה יעזור לך למצוא את זמן הקניות הטוב ביותר.

 

מאמר זה נכתב בשיתוף עם https://nau.co.il/.