מה זה מדיח כלים אינטגרלי?

מדיח כלים אינטגרלי מיועד להתקנה בנישה בארונות המטבח שלכם. הוא ניתן להתקנה בארון מתחת לשיש, או שאפשר לשלב אותו בתוך כל נישה אחרת שתבחרו. הוא מספק  גימור יוקרתי  ומשתלב בעיצוב הקיים במטבח, וניתן גם להתאים לו דלת ארון שמסתירה את המדיח כאשר המכשיר סגור לחלוטין.

שלא כמו עם מדיחי כלים מדגמים אחרים, מדיח כלים אינטגרלי מותקן באופן קבוע בנישה שנוצרה עבורו.

איך בוחרים מדיח כלים אינטגרלי שיתאים למטבח?

גודל מדיח כלים אינטגרלי הוא השיקול הראשון והחשוב ביותר שלכם. פתיחת המדיח עשויה להיות שונה מדגם לדגם, ולכן חשוב לבצע מדידות מדויקות על מנת להבטיח שתרכשו את הגודל הנכון המתאים לצרכים המדויקים שלכם ושל המטבח שלכם.

ראשית, יש למדוד את העומק, הרוחב והגובה של השטח בו המדיח יותקן. זה יעזור לצמצם את האפשרויות לבחירת הגודל המתאים. מומלץ להשאיר מעט עומק נוסף על מנת לאפשר מקום לכבלי המים והחשמל.

אם בכוונתכם לשלב את מדיח הכלים עם ארונות המטבח שלכם, זכרו שתצטרכו לארגן גם לוח קדמי תואם – תוכלו לעשות זאת בעזרת הנגר שבנה לכם את המטבח. ברגע שיש לכם את כל הממדים האלה, אתם חופשיים לחקור את האפשרויות ולבחור מבין הדגמים הזמינים בחברת AEG.

דגם מדיח כלים אינטגרלי  מלא

מדיח כלים אינטגרלי מלא הוא מדיח הנטמע באופן מוחלט בארונות המטבח. המדיח מספק גימור של עיצוב משודרג למטבח שלכם. בהשוואה למדיחי כלים סטנדרטיים או משולבים למחצה, הדגם המתקדם אידיאלי לכל מי שמבקש ליצור סגנון מינימליסטי חלק במטבח שלו.

בניגוד לדגמים אחרים של מדיחים, לוח הבקרה של מדיח כלים אינטגרלי משולב לחלוטין, מאפשר הסתרה מוחלטת של הפקדים, והמדיח מוסתר לחלוטין בתוך הנישה שלו. תוכלו לדעת שיש שם מדיח כלים רק כשהוא פתוח – אחרת הוא משתלב עם שאר ארונות המטבח שלכם.

הכירו את מדיח הכלים החדש שלכם

מדיח הכלים האינטגרלי, מסדרת Comfort lift של AEG, מביא איתו את החידוש המתקדם ביותר בעולמות מדיחי הכלים: סלסלה תחתונה שמתרוממת כלפי מעלה, להכנסה והוצאה נוחים יותר של הכלים, כך שאין יותר צורך להתכופף כדי להעמיס או כדי להוציא את הכלים מהמדיח.

המדיח מצויד גם בטכנולוגיית Sensor Logic, שמודדת את רמת הלכלוך של הכלים והעומס המוצב במדיח, עם אפשרות כוונון מדויקת דיגיטלית לבחירת התוכנית שמותאמת לצרכים המדויקים שלכם.

ומה השורה התחתונה פה?

בעידן של טכנולוגיה מתקדמת, וכשיש לכם כל כך הרבה מוצרים חכמים שמקיפים אתכם, זה הזמן לבחור גם מדיח כלים אינטגרלי חכם. גם אם אין לכם הרבה מקום במטבח, תוכלו לרכוש מדיח כלים בדגם צר  יותר. קיבולת מדיחי הכלים נעה בין 9 בדגמים הצרים ועד 15 מערכות כלים בדגמים הרגילים.

מדיחי הכלים של AEG זמינים לרכישה ברשתות החשמל, בחנויות החשמל המובחרות ובאתרי הסחר המורשים.