6 שלבים לאימוני שלפוחית ​​השתן

השגת שליטה על השלפוחית ​​היא נחוצה כדי להתגבר על בריחת שתן (או שלפוחית ​​שתן רגיזה) ודורשת גישה אסטרטגית ומאורגנת.

 

  1. נהלו יומן. תשומת לב לזמנים שבהם אתם צריכים להשתין במהלך מספר ימים תעזור לכם ולרופא שלכם לזהות נקודת התחלה טובה לאימוני שלפוחית ​​השתן. ברגע שאתם פעילים במצב אימונים, תשתמשו ביומן כדי לשים לב להצלחות שלכם ולזהות את כל הזמנים והמצבים שקשים לכם במיוחד.

 

  1. זהו מטרה. אימוני שלפוחית ​​השתן מיועדים לעזור לכם לבלות זמן רב יותר הרחק מהשירותים, כך שהם מסייעים בהגדרת יעדי זמן ספציפיים. "חלק מהמטופלים ירצו להיות מסוגלים לעמוד בתור בהפסקה בסרט או באופרה ללא דליפה", אומר ד"ר נייט. "אחרים עשויים להזדקק למרווח של ארבע שעות בגלל אילוצים בעבודה או סוגיות אחרות. "מרווח של שלוש עד ארבע שעות בין מתן שתן הוא מטרה סבירה.

 

  1. התחילו קצר. בעזרת היומן, אתם והצוות הרפואי שלכם תבחרו פרק זמן שיכול לעבור בדרך כלל מבלי שתצטרכו להשתין. לדוגמה, אם אתם יכולים להחזיק מעמד שעה וחצי ללא דליפת שתן ברוב הימים, זו תהיה תקופת זמן ההתחלה.

 

  1. הקפידו על לוח זמנים. בשבוע הראשון לכו לשירותים כל שעה וחצי (או לא משנה מה יהיה פרק הזמן שנבחר) ותרוקנו את השלפוחית ​​שלכם, גם אם לא בא לכם ללכת. המפתח הוא לדבוק בלוח הזמנים. אם אינכם יכולים לדכא את הדחף או שיש לכם דליפה, זה בסדר – פשוט חזרו למרווח הזמן שזוהה לאחר מכן. לוח זמנים זה חל רק על שעות הערות. בלילה, אם אתם מתעוררים וצריכים ללכת לשירותים, אל תהססו לעשות זאת.

 

  • האריכו את הזמן. לאחר שתצליחו לדבוק בלוח הזמנים שלכם בהצלחה במשך שבוע, האריכו את פרק הזמן שנקבע ברבע שעה ועבדו על זה במשך השבוע הבא. המשיכו להגדיל את הזמן המתוזמן השבועי עד שתגיעו ליעד שלכם.

 

  • קבלו את התסכול. ימים רבים יעברו טוב ויעודדו אתכם להמשיך. עם זאת, ימים אחרים יהיו קשים יותר – ייתכן שתרגישו שלעולם לא תעמדו ביעד שלכם שהוא . תסכול הוא חלק טבעי מתהליך אימון השלפוחית, שיכול להימשך מספר חודשים. אם יש לכם תקלה, חזרו לתוכנית ופשוט המשיכו לנסות.

 

אתם תמיד יכולים להתייעץ עם המומחים למוצרי ספיגה ופיתרונות בריחת שתן של עזר נאמן.