טיפים וטריקים לנסיעות יוקרה במחירים סבירים בשנת 2022

עכשיו כששנת 2022 כבר כאן ועם קצת תקווה שהמגיפה עשויה להפוך סוף סוף אנדמית, הגיע הזמן להתחיל לתכנן תוכניות טיול. ולמרות שכולנו חולמים לנסוע ליעדים רחוקים, לטוס במחלקת עסקים (או ראשונה) וללון במלונות אולטרה-לוקס, אף אחד לא אוהב לשבור את הארנק בחופשה. להלן הטיפים והטריקים המובילים לטיולים שבהם אני משתמש כדי לייעל את הוצאות הנסיעה שלי.

 

  1. מצא את תעריף המלונות הזול ביותר ב-TRIVAGO או ב-HOTELSCOMBINED

כשאני רוצה להתארח במלון יוקרתי מסוים, אני תמיד מתחיל בחיפוש מקוון אחר מחיר החדר הזול ביותר באותו מלון. זה אולי נשמע כמו משימה בלתי אפשרית בהתחשב במספר מנועי החיפוש שזמינים באינטרנט בימים אלה, אבל זה לא קשה בכלל שכן שני אתרי אגרגטור יעשו את העבודה בשבילך בכמה קליקים! Trivago ו-Hotelscombined הם שני אתרים מועילים מאוד שבודקים בבת אחת את המחיר של חדר במלון במאות אתרים אחרים (למשל Ebookers, Booking.com, Otel.com, Hotels.com, Expedia, Hotelopia וכו'…) ואז מראים לך שבו אתה יכול להזמין את המחיר הזול ביותר. נסה זאת בעצמך (וגלה כמה זה קל):

 

ברגע שמצאתי את המחיר הזול ביותר עבור חדר במלון ב-Trivago או ב-Hotelscombined, האסטרטגיה שלי להזמין את התעריף הזה תלויה בסוג המלון:

 

אם המלון אינו שייך לרשת מלונות גדולה, אני מזמין את החדר דרך Hotels.com באמצעות הבטחת המחיר הטוב ביותר; זה לא רק מאפשר לי להזמין את החדר הזה בתעריף הזול ביותר (שנמצא ב-Trivago או ב-Hotelscombined), אלא בנוסף, אני אוסף לילות מלונות בחינם דרך תוכנית התגמולים המעולה של Hotels.com (קרא כאן למה אני כל כך אוהב את Hotels.com).

אם המלון הוא חלק מרשת מלונות גדולה (למשל Hilton, Marriott, InterContinental, Hyatt וכו'…), אני מבצע את ההזמנה ישירות באתר האינטרנט הרשמי של המלון באמצעות תוכנית הבטחת המחיר הטוב ביותר; זה יקנה לי הנחה נוספת של 10-25% ויאפשר לי לאסוף נקודות נאמנות שאני יכול לממש ללילות חינם במלון.

בנוסף, תוכלו להשתמש בקוד מבצע לבוקינג.

 

  1. מצא את הטיסות הזולות ביותר עם GOOGLE

אני משתמש בעיקר במנוע החיפוש של כרטיסי טיסה Kayak בעת תכנון הנסיעות בטיסה שלי. Kayak בודק את מחיר הטיסה המבוקשת בטונות של אתרים בו זמנית, כולל Orbitz ו-Cheaptickets, ומאפשר גמישות בתאריכי הנסיעה. עם זאת, Kayak לא מציג את כל המחירים, ולכן אני בודק גם מוכרי כרטיסים מקוונים אחרים (למשל Travelocity, Hipmunk, Momondo, Hotwire, Skyscanner ו-Expedia). כלי נוסף שגם עזר לי מאוד במציאת הכרטיס הזול ביותר הוא גוגל טיסות. זהו כלי פשוט מאוד: אתה פשוט מזין את תאריכי הנסיעה והיעד שלך (עיר או מדינה), לוחץ על 'חקר יעדים' וגוגל מציגה לך מפה שבה תוכל לנסוע במחיר הנמוך ביותר.

 

  1. עקבו אחרי בלוגרים מפורסמים לנסיעות

לחברות תעופה ובתי מלון רבים יש תוכניות נאמנות משלהם המאפשרות לך לצבור נקודות או מיילים שניתנים למימוש עבור טיסות חינם, שדרוגים, שהות במלון, השכרת רכב או קניות. כולם צריכים להשתתף בתוכניות האלה מכיוון שהם יכולים לחסוך לך טונות של כסף על ידי נסיעה (כמעט בחינם) כמו גם להציע לך טונות של הטבות אחרות. עם זאת, נדרש לא מעט מאמץ כדי לקבל קצת ידע בסיסי כיצד לאסוף מיילים ונקודות בצורה היעילה ביותר. אחד הטיפים הטובים ביותר לטיולים הוא להירשם לניוזלטרים של בלוגרים מומחים, כך שתתעדכן באופן מיידי במבצעים וטריקים להרוויח או לבזבז את המיילים או נקודות המלון שלך.

 

למידע נוסף היכנסו לאתר CHEAPHOTELS בלחיצה כאן.