מה כדאי לדעת לפני התקנת פרגולה

התקנת פרגולה היא דרך מצוינת לנצל את השטח החיצוני של הבית שלך. התקנת פרגולה לא רק משתמשת נכון בחלל החיצוני שלך; זה גם מוסיף למשיכה של הבית שלך ומעלה את הערך שלו בשוק.

עם כל כך הרבה יתרונות של פרגולות, התקנה של אחת בנכס שלך נראית כמו דבר לא מובן מאליו, אבל לפני שאתה קופץ לזה, וודא שאתה לומד את כל מה שיש ללמוד על פרגולות לפני התקנת פרגולה.

 

  1. צורך באישור

התקנת פרגולה אינה מצריכה לרוב אישור ממחלקת הבנייה המקומית, אך תמיד עדיף להיות בטוח מאשר להצטער. למדינות שונות יש תקנות שונות. לכן, כדי להימנע ממצבים לא נעימים מול הרשויות בעתיד, הקפידו לבדוק מה אומר החוק במדינתכם. קבל התקנת פרגולה אם אין צורך בהיתר, אך במקרה הצורך, וודא שיש לך אישור ביד לפני התקנת פרגולה בנכס שלך.

 

  1. בדוק את כלי השירות מראש

בסופו של דבר תיגרמו בעלויות אדירות אם לא תבדקו את כלי השירות לפני שתחפרו את הקרקע לאיתור חורי עמודים. לפני שאתם מתקינים פרגולה חשמלית, עליכם לדעת היכן נמצאים קווי החשמל, הביוב והמים. אם תפרקו בטעות אחד מהקווים הללו, לא רק תצטרכו להתמודד עם שיבושים רבים, אלא אולי תצטרכו להתמודד עם בעיות משפטיות – לא לשכוח את העלויות האדירות שיצטרפו לתיקון ושיקום קווי השירות.

 

  1. דע את רמת הכפור באזור שלך

רמת הכפור מתייחסת למפלס אליו קופאת הקרקע. חשוב לדעת את רמת הכפור באזורכם לפני התקנת פרגולה כדי שלא תגיעו להשלכות של התפרצות כפור. ודאו כי יש לכם מידע זה מראש כדי שלא תסכנו את הפרגולה שלכם.

 

  1. בחירת חומרים

כדאי לבחור בחוכמה רבה את החומר לפרגולה החשמלית, תוך התחשבות בגורמים כמו עלות ועמידות. עץ הוא החומר הנפוץ ביותר לבניית פרגולות. זנים שונים של עץ מציעים דרגות שונות של עמידות בפני חרקים ומשיכה אסתטית.

 

ארז וסקויה הם מהיפים מכל סוגי העצים אך גם מהחומרים היקרים ביותר לפרגולות. אורן מטופל בלחץ זמין יותר ובמחיר סביר הרבה יותר. אתה יכול גם לשקול חומרים סינתטיים ומודרניים אם התקציב שלך מאפשר.

 

  1. טווחי מחירים של פרגולה

אתה עלול למצוא את עצמך חולם בהקיץ בזמן שאתה מסתכל על פרגולות אולטרה מודרניות ומסוגננות באינטרנט. אחד הגורמים החשובים ביותר שכדאי לדעת לפני שקופצים להתקנת פרגולה הוא טווח המחירים. תוכלו למצוא פרגולות בטווחי מחירים שונים. וודאו שסוג הפרגולה הרצוי לכם נכנס לתקציב שלכם כדי למנוע אי נוחות בעתיד.

 

סיכום

ישנם דברים שכדאי לדעת לפני התקנת פרגולה. זה כולל את הצורך בהיתר, החומרים שבהם אתה יכול לבחור, העלות המשוערת, מיקום קווי השירות ורמות הכפור באזור שלך.

מאמר זה נכתב על ידי https://solaris-ltd.co.il/.