5 הדרכים הטובות ביותר לשלב את הגדר שלך בגינה שלך

זקוקים לגדר חדשה העונה? או שפשוט נמאס לך מהגדר הנוכחית שלך שנראית כמו כאב עיניים? הגדר שלך לא חייבת להיות עוד עיצוב סטנדרטי כמו שאר השכנים שלך. תהיו יצירתיים ושלבו את הגדר שלכם בעיצוב הגינה שלכם העונה עם כמה נגיעות אישיות. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך לקבל השראה.

הוסף עומק עם תכונות תאורה

תכונות תאורה יכולות לשפר כל חלל, בין אם זה בפנים או בחוץ. שילוב אור בכל הגינה שלך הוא דרך מצוינת להאיר את החללים האהובים עליך תוך הוספת קצת אופי לאותם חלקים לא כל כך מעולים. תחשוב על איך אתה יכול להשתמש באור כדי להחדיר יותר עומק ומשיכה חזותית לנוף שלך. אתה יכול להשתמש באורות המונעים על ידי שמש, כובעי עמוד מוארים, אורות חבלים, פנסים – האפשרויות הן אינסופיות.

הוסף כמה תכונות עיצוב מותאמות אישית

יש היום כל כך הרבה אפשרויות יצירתיות ודקורטיביות לבחירה שיכולות לשפר באופן מיידי את מראה הגדר שלך. צא לטייל במרכז הגן המקומי שלך או בבוטיק לעיצוב הבית, ותמצא מגוון של מאפייני עיצוב ייחודיים, כמו פרפרים מפוסלים וציפורים עשויות מתכת, ואדניות תלויות שניתן להציב לאורך הגדר כדי להוסיף עוד קצת חיים אליו.

צור גן תוסס

כמובן, כל גדר נראית פי מיליון טוב יותר כשהיא רקע של גינה יפה. אז הקפד להקדיש זמן לפריסת תוכנית הגינה שלך השנה. תוך כדי החלטה על אילו צמחים, עצים או מאפייני סלע לכלול, חשבו כיצד הם יתחברו לצד הסגנון והצבע של הגדר שלכם. זכור לשקול את האקלים אם אתה רוצה שהצמחים יחזרו לגדול בשנה הבאה!

 

קשור: איך ניתן לשלב גם שערים חשמליים בביתך?

בחר סגנון גדר שמדבר אליך

רק בגלל שהשכנים שלך מעדיפים עיצוב גדר מסוים, זה לא אומר שאתה צריך. בחרו את סגנון הגידור המועדף עליכם, והתואם את הסגנון האדריכלי של הבית שלכם. גידור נוי מברזל יצוק, גדר כלונסאות לבנה או ויניל אלגנטי ומודרני הן אפשרויות פופולריות שכדאי לשקול אם אתם מחפשים משהו ייחודי יותר.

קבלו עיצוב מותאם אישית

אחת הדרכים הטובות ביותר לשלב את הגדר שלך בנוף הגינה שלך היא על ידי עיצוב מותאם אישית. הקדישו זמן לקניות או לחקור את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם. לפני שאתם מחליטים על קבלן גידור, שאל איזה סוג של התאמות אישיות הם מציעים.