התמודדות עם ארגון ארון בדירת סטודיו

לגור בסטודיו יכול להיות מענג. קל לסדר מכיוון שאין הרבה מה לנקות, אינך צריך לדאוג שאנשים יבקשו להתרסק אצלך, והשכר דירה משתלם יותר. אבל מקום הארון הוא לעתים קרובות בעיה. כשאתה גר בסטודיו, אתה חייב להחזיק בראש את ארגון הארון שלך אם אתה נאבק איך להיות יעיל באחסון שלך (ולהימנע לזרוק חצי מהבגדים שלך), הנה כמה הצעות איך להתמודד עם ארונות בדירות סטודיו:

 

 השתמש בחדר ארונות נייד

 אם אתה מוגבל לארון קטן בדירת סטודיו שלך, אתה לא צריך לזרוק את החלום שלך על חדר ארונות. עם חדר ארונות נייד, שתי דלתות גדולות מתגלגלות החוצה כדי לחשוף מערכת של מדפים, חלל תלייה ומראות באורך הגוף. כשאתה סוגר את הדלתות בחזרה, הארון תופס רק מקום כמו ארון. אתה עדיין יכול להשתמש בחלק העליון של הארון הנייד גם לאחסון. והכי חשוב, אתה יכול לקחת איתך את הארון שלך כשאתה עובר דירה כדי שלא תצטרך למצוא שיטה חדשה לגמרי לארגון הארון במקום הבא.

 

 צור חוצצים משלך לארגון הארונות

 אתה יכול גם לעבוד עם שטח ארונות מוגבל כדי ליצור מערכת מאורגנת העונה על הצרכים שלך.למשל, התקן מדפים בתחתית הארון שלך ומדף שני בחלק העליון אם יש מקום. לאחר מכן השתמשו במחיצות נשלפות כדי ליצור קוביות מנותקות מהמדפים שלכם. כמו כן, אתה יכול ליצור חלוקות בתוך מתלה תלייה בודד של בגדים. אמצעים פשוטים אלו יוצרים מיד תחושת ארגון משמעותית.

 

קנו ריהוט המיועד לאחסון

אתה לא צריך ספסל, אתה צריך ספסל שנפתח כדי לחשוף אחסון. ניתן לרכוש כל דבר גם עם מגירות מובנות. כשהארון שלך לא מספיק, חפש במקום אחר בדירת הסטודיו שלך מקום לא מנוצל. ניתן להפוך את רוב הפריטים לארון קטן כאשר אתה מרגיש יצירתי. תלו נעליים מהחלק האחורי של דלת הכניסה שלכם והפכו את הכובעים שלכם לתצוגת קיר. כשזה מגיע לארגון ארונות בגדים בדירת סטודיו, ההגדרה די רופפת – כל הדירה שלך הופכת למקום אחסון מעוצב היטב שעדיין נראה מגניב.

 

ארגון הארון שלך דורש חשיבה יצירתית כל הזמן, אבל אף פעם לא יותר מאשר כשאתה בדירת סטודיו. לכל סנטימטר מרובע חייבת להיות מטרה. למרבה המזל, עם כמה פתרונות אחסון נוספים וגישה של "הפרד ומשול", אתה יכול להפוך את ארון דירת הסטודיו שלך לחלל שמתאים לך. אם אתם מחפשים פתרונות ארונות קטנים יותר, פנו עוד היום אל קלוס ארונות כדי לגלות מה אתם יכולים לעשות כדי לארגן את חייכם בדירה קטנטנה.