איך להפיק את המרב מהחצר האחורית שלך?

לא משנה העונה, אתה תמיד יכול להמציא רעיונות ייחודיים להחיות את המרחב החיצוני שלך. עם קצת הכנה ותחזוקה עכשיו, זה יכול להפוך את העונות הקרובות למהנות יותר, כך שתוכלו להתפנק, להירגע וליהנות מסופי השבוע שלכם בבית. הנה כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם כדי שתוכל לנצל את החצר האחורית שלך במוקדם ולא במאוחר.

השתמש ברווח אנכי

לא משנה מה גודל החצר האחורית שלך, זה תמיד רעיון טוב לנצל את השטח הפתוח שלך. אדניות אנכיות, פרגולה, קשת או סריג לצמחים זוחלים יכולים להחיות את החזון של חצר אחורית מלאה יותר. אם אתם מחפשים תחושה מיוערת יותר, שיחים גבוהים ועצים רחבי עלים יכולים לעזור לסגור וליצור פרטיות תוך משיכה ויזואלית.

הוסף תאורת סביבה

סביר להניח שהאורות החיצוניים שלך לא עושים צדק בחצר האחורית שלך בכל הנוגע לתאורת סביבה. אם זו אווירה נעימה שאתה מחפש, שקול לתלות כמה אורות חוטים לאורך העצים ולאורך הגדר שלך. ישנן אפשרויות חיבור וסוללות זמינות, רק ודא שהן גם עמידות בפני מזג אוויר. אורות מסלול, למרות שהם קטנים, יכולים להשפיע רבות. לא רק שהם יעזרו להנחות את הדרך, אלא שהם יוסיפו לאווירה שאתה מנסה ליצור.

חלק את המרחב שלך לאזורים שונים

פריסת קונספט פתוח עשויה לעבוד בתוך הבית שלך, אבל זה יכול להיות מגביל באזור החיצוני שלך. אזור גינה קטן יכול ליהנות משני אזורים מוגדרים, אחד לסעודה והשני למנוחה. שלבו מקומות ישיבה ייעודיים לשני האזורים, פרסו שטיחים חיצוניים כדי לשרטט טוב יותר את ההיקפים, ושלבו ירוק גבוה כדי לחתוך את החללים. אם יש לכם חצר צדדית, אל תתנו לה ללכת לפח! קצת חצץ, אבני פטיו, שיחים וערכת בית קפה יכולים לגרום לזה להרגיש כמו מסעדה חיצונית אקסקלוסיבית.

צור נקודת מיקוד

יש כמה תכונות מהנות שיכולות לעזור להפוך את החצר האחורית שלך לפוצץ. מזרקה זורמת, אלמנט אש תוסס או עץ פורח ממקדים את העין ויכולים ליצור אווירה מזמינה. אולי תשלב כמה רעיונות לגדר לחצר האחורית, כמו אלומיניום כדי להגדיר טוב יותר את השטח או עץ כדי ליצור ניגוד חזק. המוקד שלך יכול להיות עדין או גלוי, כל עוד אתה אוהב את איך שהוא נראה.

הכן ונקה את ריהוט המרפסת שלך

דאג לנקות ולהכין את ריהוט המרפסת שלך, כך שלא משנה מזג האוויר, תוכל להתרווח בחוץ ולספוג את השמש כשכל עבודת ההכנה כבר נעשתה. שטפו את הרהיטים, הוסף שכבת צבע טריה במידת הצורך, והוסף כמה כריות חדשות כדי לשפר את הנוחות של אזור הפטיו שלך.