איכות המלון או המיקום המרכזי, מה לבחור?

רוב האנשים בעת נסיעה רוצים להפיק את המקסימום מהכסף שהם מוציאים וזה מובן מאליו שהם רוצים ליהנות הכי הרבה. הם מחפשים את המלונות הטובים ביותר במיקומים הטובים ביותר, מקומות האוכל הטובים ביותר, פעילויות וקניות וכו '.

 

בעולם אידיאלי היינו רוצים שהאיכות הטובה ביותר של המלון תישאר במיקום המרכזי ביותר של העיר אליה הם נוסעים, אך היא מיועדת לאנשים עם תקציבים בלתי מוגבלים ולא לרוב המטיילים. לרוב התיירים יש תקציב מוגדר מראש לטיוליהם ובתקציב זה עליהם להחליט באיזור ובמלון להישאר.

 

זה לא סוד שבאיזה מרכז העיר או אזור המרכז של העיר, המלונות יהיו יקרים. ככל שהמלון טוב יותר באזורים אלה כך שיעוריו יהיו גבוהים יותר. אותו מלון איכותי בכל מיקום פחות מיינסטרימי אחר יעלה הרבה פחות. למעשה מלונות פחות איכותיים באזורים העיקריים יעלו מחיר זהה לחלק מהטובים מחוץ לאזורים המרכזיים. המטיילים צריכים לבחור והם צריכים לבחור בחוכמה שכן כל החופשה שלהם תלויה בהחלטה אחת זו.

תוכלו ליהנות מקוד מבצע לבוקינג בלחיצה כאן.

 

יתרונות וחסרונות של איכות המלון או המיקום המרכזי, מה לבחור?

בהתחשב באמור לעיל, אנו הולכים לנתח את היתרונות והחסרונות בבחירת אחת משתי האפשרויות.

 

בחירת איכות המלונות במיקום המרכזי

כשאתה נוסע אתה רוצה לבזבז את הזמן הכי טוב שאפשר על ידי התאמת המון פעילויות במסלול שלך כיוון שיש לך זמן מוגבל לחופשה ומאפשר לך לעמוד בזה, ככל שאתה מבלה זמן רב יותר בחופשה זה יקרה . תוך התחשבות בכל הגורמים, להלן היתרונות והחסרונות של בחירת איכות המלון על פני המיקום המרכזי:

 

יתרונות:

עלות – מלונות 5 כוכבים יעלו לכם אותו הדבר כמו מלונות 3 כוכבים במיקומים מרכזיים.

 

איכות החדר – בסוף היום המעייף שלך אתה רוצה לנוח קצת נחוץ והחדרים במלונות טובים יותר יהיו הרבה יותר מרגיעים ונוחים ואז מלונות פחות איכותיים באזורים העיקריים.

 

איכות השינה – מלונות טובים יותר פירושם חדרים טובים יותר עם מזרנים טובים יותר ולכן איכות שינה טובה יותר. שינה טובה יותר תחדש אתכם ליום המחרת.

 

מתקנים ופעילויות בבתי מלון – מכיוון שהמלון טוב יותר ויש לו יותר דברים לעשות, תוכלו ליהנות יותר במלון.

 

חסרונות:

עלות תחבורה – מכיוון שהמלון נמצא הרחק מאזור המרכז, תצטרכו להשתמש באיזושהי תחבורה כדי להגיע לאזור המרכז וזה יעלה לכם יותר. עלות מונית, אוטובוס, רכבת קלה, מטרו או אפילו רכב פרטי תצטרך לשלם כדי להגיע למיקומים המרכזיים.

 

לוקח זמן רב יותר – לוקח זמן לנסוע מהמלון לאזור העיר התחתית ולכן אתה צריך לבדוק את משך הזמן שלוקח לך לחזור למלון שלך. כל צורת תחבורה תימשך לפחות 15-20 דקות עד שתגיע למיקום המרכזי. מכאן אומנם אתה חוסך כסף אבל אתה מבזבז זמן יקר.

 

אפשרויות פחות לבחור – אפילו לנשנוש קטן תצטרכו לנסוע רחוק ובמובן זה היית רוצה משהו שנמצא ליד המלון שלך, שמסיר את כל האפשרויות שהיית עושה אם היית ממוקם באזור הראשי. כל המסעדות, החנויות והפעילויות יהיו רחוקים יחסית.

 

בחירת מיקום מרכזי מעל איכות המלון

כעת אנו מנתחים את היתרונות והחסרונות שבבחירה במיקום טוב יותר בהשוואה לאיכות המלון. בעיקרון החסרונות שלמעלה הם היתרונות של בחירת מיקום על פני איכות המלון ולהיפך.

 

יתרונות:

חיסכון בעלויות התחבורה – כשאתם בוחרים מלון באזור המרכז, אתם חוסכים בעלויות תחבורה שכן רוב האטרקציות התיירותיות, הקניות והאוכל זמינים באזור ולכן אתם רק צריכים להסתובב.

 

חוסך זמן – כאשר הכל נמצא בקרבת מקום ואינך צריך להשתמש במערכת התחבורה, זה חוסך לך הרבה זמן נסיעה. אתה יכול להשקיע יותר זמן בפעילות עצמה ואז לבזבז את הזמן שלך להגיע למקום ולחזור למלון שלך. גם אם אתה צריך לנסוע בתחבורה ציבורית לכל מקום, המיקום הראשי נוח יותר שכן באזור המרכזי.

 

מגוון אפשרויות לבחור מהם – באזורים העיקריים של כל עיר קיימות מגוון אפשרויות: קניות, אוכל, פעילויות, היסטוריה, מסורות, תרבויות וכו 'כאשר כל הדברים נמצאים במרחק הליכה יש לך הרבה יותר לבחור מ. בדרך כלל האפשרויות הטובות ביותר נמצאות באזורים העיקריים של כל עיר.

 

חסרונות:

לינה יקרה – מלונות באזורים המרכזיים הם בדרך כלל יקרים מאשר אלה שנמצאים מחוץ לאזורים המרכזיים. כדי לקזז את העלויות הנוספות, תיירים בתקציב עשויים להתפתות ללכת למלונות עם פחות מתקנים מכיוון שהם עשויים להיות בשיעור זהה למלונות באיכות גבוהה מחוץ למיקום המרכזי.

 

חדרים רעשיים – המיקומים המרכזיים בדרך כלל צפופים כמעט בכל עיר גדולה ובגלל זה רמות הרעש ברחובות נמצאות בצד הגבוה יותר. חדר המלון שלך עשוי להיות מעט רועש.

 

מאמר זה נכתב על ידי https://cheaphotelstelaviv.co.il/