איך לבנות בר ביתי נהדר

האירוח בבית יכול להיות יותר כיף מאשר לצאת כי אתם לא צריכים לדאוג לגבי נהיגה, פחות צפוף, תמיד תקבלו את המשקה שלכם מיד, ולמען האמת, זה גם הרבה יותר זול! בניית בר ביתי היא דרך נהדרת לגרום לחברים שלכם להנות מחווית אירוח טובה יותר. הנה מספר דברים שיש לקחת בחשבון בעת ​​עיצוב בר ביתי משלכם.

גודל

אם אין לכם הרבה מקום לבר ביתי גדול, שקלו לקנות אחד קטן יותר. יכול להיות שזה מספיק כדי להכיל 2-3 אנשים. בר ביתי קטן יותר נהדר לפינות או למי שאוהב לארח בתקציב. בר ביתי גדול יותר יכול להכיל 4-5 אנשים ועשוי לכלול עיצוב בצורת U. זה יאפשר אחסון רב יותר עם ארונות, שטח נגדי גדול יותר להכנת משקאות, ויהפוך את הבר למוקד נוסף בחדר.

סגנון

הסגנון העיצובי של הבר הביתי שלכם משקף את טעמכם האישי כבעלי בתים וכמארחים. שקלו את האסתטיקה הכללית של הבית שלכם ואיך אתם רוצים שהבר הביתי שלכם ישתלב בה. אולי אתם רוצים לוחות עץ כהים כדי לשחזר את התחושה של הבר השכונתי האהוב עליכם. בקצה השני, אולי אתם מחפשים משהו קליל ואוורירי כמו ברזל יצוק לבר ביתי חיצוני ליד הבריכה.

תאורה

לאחר שבחרתם את הבר הביתי, השלב הבא הוא לבחון את התאורה. אתם רוצים אורות בהירים מספיק כדי שתוכלו לראות את המשקאות שאתם מכינים, אבל אתם גם רוצים שהאור יהיה עמום ונעים מספיק עבור האורחים שלכם. התבוננו בתאורה הקיימת בחלל שבו אתם בונים בר ביתי וראו אילו התאמות ייתכן שתצטרכו לבצע. שקלו אורות הניתנים לעמעום או אפשרויות תאורה מרובות.

ישיבה

אתם יכולים להחליט למקם את הבר הביתי שלכם באזור שופע עם מקומות ישיבה נוחים כמו כורסאות. במקרה כזה, ייתכן שלא תצטרכו לדאוג הרבה לכסאות בר. אבל אם תרצו שהאורחים שלכם יבואו לשבת איתכם על הבר, חפשו כיסאות מספיק גבוהים כדי שתוכלו להסתכל אחד על השני ישירות תוך כדי הכנת משקאות בצד השני של הבר. אתם יכולים גם לשקול לשים שולחנות ביסטרו או פאבים ליד הבר שלכם.

 

כשמגיע הזמן לבנות את הבר הביתי שלכם, אל תחפשו רחוק יותר מהמומחים שלנו! החנות שלנו מציעה לכם מגוון של ברים ביתיים המתאימים לכל גודל והעדפות סגנון שיש לכם. אנחנו גם יכולים לעזור לכם בבחירת כסאות בר לבר הביתי החדש שלכם ואפילו לשולחנות פאב אם אתם מעוניינים להוסיף מקומות ישיבה נוספים לחלל הבידור והאירוח שלכם. בואו לבקר אותנו עוד היום!