דברים לעשות עכשיו כדי להפוך את שנת 2022 לשנה הפיננסית הטובה ביותר שלך עד כה

2022 היא השנה של שינוי הדרך בה אתה מוציא את הכסף שלך.

אתה יותר ממסוגל לתקצב תקציב, לשלם חובות לתמיד, ולהשקיע כסף לקראת הפרישה שלך מדי חודש. אתה לא צריך להמשיך לחזור על המעגל של לחיות בחובות ולא לחסוך כסף.

 

המומחים של נאו קופונים דיגיטליים ריכזו עבורכם את המידע:

1. אם יש לך חוב, שלם אותו.

דבר ראשון, אם יש לך חוב, אנחנו צריכים ליצור תוכנית להיפטר ממנו.

 

רשום את כל החובות שלך. לדוגמה, ייתכן שיש לך יתרת כרטיס אשראי של $2,000, הלוואות סטודנטים של $13,000 והלוואת רכב של $5,000. וחשוב מכך, אתה צריך לברר כל ריבית חוב.

 

עכשיו כשאתה יודע את החובות והריבית שלך, יש שתי אסטרטגיות תשלום חוב לבחירה, שיטת המפולת ושיטת כדור השלג.

 

שיטת המפולת פועלת על ידי תשלום חובות הריבית הגבוהים ביותר שלך תחילה. שיטת כדור השלג פועלת על ידי תשלום כרטיס האשראי עם היתרה הקטנה ביותר תחילה.

 

שיטת המפולת היא הדרך החכמה ביותר לפרוע חובות מכיוון שאתה מתמודד תחילה עם חובות בריבית גבוהה. לדוגמה, אם יש לך הלוואת סטודנטים ב-$2,000 עם ריבית של 5% והלוואה נוספת לסטודנטים ב-3%, אתה רוצה להתמודד תחילה עם הריבית של 5% בשיטת המפולת.

 

שיטת כדור השלג שומרת עליך מוטיבציה להמשיך ולשלם את החוב שלך מכיוון שאתה נפטר מהר מהלוואות. לדוגמה, אם יש לך הלוואת סטודנטים בסך 2,000$ והלוואת סטודנטים בסך 5,000$, תשלם תחילה את ההלוואה של 2,000$ בשיטת כדור השלג.

2. מצאו דרכים להרוויח יותר כסף השנה

עם למעלה מ-27% מהמתרוצצים בצד שמסתמכים על הכנסה נוספת כדי לכסות את החשבונות החודשיים שלהם, ההמולות הצדדיות פופולריות מתמיד.

 

התרוצצויות צדדיות יכולות להכניס לך 200 $ לחודש עד $3,000+ לחודש. יש אנשים שמתחילים בהמולה צדדית ובסופו של דבר זה הופך לעבודה במשרה מלאה שלהם.

 

עבודה צדדית היא נהדרת עבור אנשים שזקוקים לגמישות, קצת כסף נוסף, רוצים לעבוד מהבית ולהיות הבוס של עצמם.

 

יש לי ארבע התלבטויות מהצד שמכניסות לי כסף. קיום מספר זרמי הכנסה הוא חיוני למקרה שתאבד עבודה או קיצוץ שעות בעבודה.

3. התחילו להשקיע

יש לך $0 שנשמר לפנסיה? או שאתה לא משקיע באופן עקבי?

 

השקעת כספך לפנסיה היא אחד הדברים החכמים ביותר שאתה יכול לעשות עם הכסף שלך.

 

לא מלמדים אותנו איך להשקיע את הכסף שלנו בבית הספר היסודי, אבל אתה יכול ללמד את עצמך איך להשקיע את הכסף שלך עם המשאבים הרבים באינטרנט. לימדתי את עצמי איך להשקיע על ידי קורס מקוון.

 

קורס כיצד לבנות עושר באמצעות השקעה בקרנות אינדקס מלמד אותך כיצד להשקיע את כספך בפשטות ובתבונה. לומדים איך 1) פותחים חשבון השקעות 2) כמה להשקיע 3) ואיך בוחרים קרן אינדקס. זה באמת כל כך פשוט.

4. תסתכל היטב כיצד אתה מוציא את הכסף שלך

קשה לראות איך אתה באמת מוציא את הכסף שלך כשאתה חי מיום ליום, אבל כשאתה מסתכל על ההוצאות שלך בסוף החודש, התוצאות מזעזעות.

 

הדרך הטובה ביותר לשמור על מעקב אחר הכספים שלך היא עם תקציב. אני יודע שזה לא נשמע כיף, אבל אתה צריך תקציב. זה יעזור לך לשלם את החוב הרבה יותר מהר כשאתה יודע לאן הכסף שלך הולך. הכסף שלך צריך תוכנית. תקציב עושה את זה בשבילך.

 

תקציב הוא הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות עם הכסף שלך, כי ברגע שיש לך תוכנית לבזבז את הכסף שלך, אתה יכול להקצות כסף לחסכונות, החוב והפנסיה שלך.

 

כשהתחלתי לתקצב תקציב, הייתי המום מכמה אני מוציא על מצרכים וטיולים במסעדות. זה עדיין משהו שאני עובד עליו וצריך לעקוב מקרוב מדי חודש.

 

תקציב מבאס בהתחלה, לפחות עבור רוב האנשים. זו עבודה נוספת ומעצבנת, אבל ברגע שזה הופך להרגל, זה קל ואולי אפילו מצפים לזה כמוני.

 

קשור: לחסוך כסף בקניות באתר אייבורי באמצעות קוד קופון.

5. חסכון לקרן חירום

קרן חירום היא סכום קבוע של מזומנים שהפרשת למקרה חירום. יש לך שקט נפשי עם קרן חירום כי אתה יודע שיהיה לך הכל מכוסה כלכלית למקרה שמשהו יקרה.

 

קרן שוקעת היא סכום כסף מסוים שאתה מפריש להוצאה מסוימת שעולה בדרך כלל מדי רבעון או שנה. הקרן השוקעת שלך משמשת כדי לסייע בניהול הכסף שלך.

 

שתי הכספים האלה מדהימים מכיוון שהם עוזרים לתת לך שקט נפשי למקרה שמשהו יקרה אי פעם. אתה תמיד מוכן כלכלית וזה מרגיש כל כך טוב!

6. הגדר אוטומציה כדי לעזור לך להלחץ פחות

כל החשבונות החודשיים שלך יכולים להיות אוטומטיים, בדרך זו או אחרת. זה עוזר לך כי יש לך פחות דברים לחשוב עליהם, ולעולם לא תפספס תשלום.

7. הגדירו יעד פיננסי בכל שנה

ללא מטרה, אין לך למה לעבוד. מטרות הן כל כך מהנות ומשאירות את המוח שלך נרגש לעבוד על משימה.

 

המטרה הפיננסית הנוכחית של משק הבית שלי היא לשלם את הלוואות הסטודנטים של בעלי. כבר התקדמנו כל כך טוב וזה מרגיש כל כך טוב לראות כמה אנחנו יכולים לעשות בשנה אחת בלבד. ככל הנראה, כל ההלוואות לסטודנטים בסך 62,000$ ישלמו בתוך פחות משנתיים, אם כי חלק ניכר מזה נובע מהרווחת הכנסה גבוהה ומעקב צמוד אחר התקציב שלנו.