עתיד הפרסום: התפקיד ההולך וגדל של תוכן הוידאו להצלחה בשיווק

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת:

 

שיווק בוידאו הוא כלי יעיל

קמפיינים בוידאו הם אסטרטגיה יעילה וחזקה לתפוס את תשומת לב הקהל שלכם.

 

סקר שערכה גוגל הראה כי 6 מתוך 10 אנשים הודו שהם מעדיפים תוכן וידאו על טלוויזיה.

 

סקר נוסף שנערך ופורסם על ידי Eye view Digital הראה כי קישור וידאו לחשבונות המדיה החברתית והאתר שלכם משפר את שיעורי ההמרות בשיעור של עד 80 אחוזים!

 

על ידי הטמעת סרטוני וידאו בדפי המדיה החברתית שלכם או שיתוף עם לקוחות פוטנציאליים באמצעות מדיומים אחרים, אתם יכולים לבסס את זהות המותג שלכם בעולם הדיגיטלי.

 

שיווק בוידאו יוצר את אישיות המותג שלכם

חשבו על מותגים כמו Dollar Shave Club ומקדונלד'ס. כשאתם חושבים על מותגים כאלה, אתם זוכרים מיד את הנושאים שהם משתמשים בהם בסרטונים שלהם.

 

Dollar Shave Club מכוון לגברים צעירים הנאבקים במציאת ערכות גילוח במחיר סביר שיש בהן סכין גילוח באיכות גבוהה. מקדונלד'ס מתמקד במשפחות ובילוי עם יקיריכם.

 

על קצה המזלג, אנו יכולים לומר כי Dollar Shave Club מיועד לדור ה-Y ומקדונלד'ס מיועד למשפחות.

 

לכל מותג יש תכונה ייחודית, ובעוד שצורות שיווק מסורתיות מבססות את אישיותו של המותג, הן אינן מהירות ויעילות כמו קמפיינים בוידאו.

 

התחברו לקהל רחב יותר

צורות שיווק מסורתיות היו מבוססות מיקום ומוגבלות למיקומים מסוימים. לדוגמה, תוכלו לפרסם את המוצרים שלכם בעיר עם הרבה שלטי חוצות וחנויות, אך לא ניתן לומר את אותו הדבר לגבי עיר אחרת.

 

אבל, עם תוכן וידאו אתם יכולים להגיע לקהל רחב יותר. התוכן שלכם אינו מוגבל למיקום ספציפי או לדמוגרפיה ספציפית. אתם יכולים להגיע לכל העולם על ידי שיתוף הסרטונים שלכם באתרי סטרימינג.

 

לדוגמה, אתם יכולים להעלות את תוכן הוידאו שלכם ביוטיוב ולקשר אותו לאתר ולדפי המדיה החברתית שלכם. כאשר העוקבים שלכם צופים בסרטון, יש להם אפשרות לשתף אותו בקבוצת החברים והמשפחה שלהם. זה באמת מהפכני.

 

אנו ידועים בכך שאנחנו מספקים ללקוחותינו שירותי הפקת וידאו באיכות יוצאת דופן במשך שנים. החל מסרטוני תדמית ללימודי מקרה וסרטוני B2B, אנו מציעים לכם מגוון פתרונות שיווק בוידאו. אל תהססו להתקשר אלינו כדי ללמוד עוד על חברת ההפקה שלנו!