טבעות אירוסין אמרלד

אבני אמרלד הן זן ירוק עשיר של המינרל בריל ומשדרות צבע עז שמושך את העין. הן מוערכות לאורך ההיסטוריה, ונחשבות לאחת מאבני החן הנדירות ביותר. אמרלד היא בחירה יפה עבור אבן חן במרכז טבעת האירוסין.

 

אודות טבעות אירוסין אמרלד

טבעות אירוסין היו הסמל האולטימטיבי לאהבה מזה אלפי שנים. במצרים העתיקה, ענדו טבעות על האצבע השלישית של יד שמאל כדי לסמן היכן ש"וריד האהבה" הלך ישירות ללב, והתחילו מסורת שנמשכת גם היום. כשאתם מתחייבים לאהבתכם באחת מטבעות האירוסין הייחודיות שלנו, אתם מתחילים מסורת משפחתית משלכם.

 

גורם הערך החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​קניית טבעת אירוסין אמרלד הוא איכות האבן המרכזית. אנו בוחרים ביד אבני חן וחותכים אותן במומחיות כדי לקבל יופי מקסימלי. מבחר ללא תחרות של טבעות אירוסין אמרלד על ידי מעצבי תכשיטים מוכשרים פירושו שתוכלו למצוא אחת מטבעות האירוסין אמרלד המסמלות באופן מושלם את הזוגיות שלכם. טבעות האירוסין אמרלד האיכותיות שלנו מיועדות להעברה לדורות הבאים, ומעוצבות בעבודת יד.

 

טבעות אירוסין בחיתוך אמרלד

טבעות אירוסין אמרלד היילו הפכו לאופציה פופולרית מאוד עבור קוני טבעות אירוסין בזכות הקווים החדים שלהן ופניהן המסותתים. טבעות בחיתוך אמרלד כוללות צורה מאורכת, היבטים ישרים שתופסים את האור ופינות חתוכות. צורתן האלגנטית הופכת אותן לבחירה נצחית לטבעות אירוסין וסטים לחתונה. בנוסף, ליהלומים בחיתוך אמרלד יש משטח גדול יותר מכמה חיתוכי יהלומים אחרים, כך שלעתים קרובות הם נראים גדולים יותר כשהם עדיין במחירים סבירים.

 

צורת הטבעות בחיתוך אמרלד מתאימה היטב למגוון הגדרות. טבעות אירוסין היילו בחיתוך אמרלד הן בין האפשרויות הפופולריות ביותר. הן כוללים אבן ברקת (אמרלד) מרכזית ממוסגרת על ידי שכבה אחת או יותר של יהלומי מבטא. בחירה קלאסית נוספת היא סידור של שלוש אבנים, שמאגד את האבן המרכזית שמושכת תשומת הלב עם אבן קטנה יותר מכל צד. כמה יצירות מדהימות משלבות סידורי היילו ושלוש אבנים, הכוללים עיצובים כל שלכל אחת משלוש האבנים יש הילה משלה. כמובן, טבעות סוליטר הן תמיד בסגנון ויש להן אמירה.

 

בנוסף לטבעות אירוסין היילו אמרלד עם יהלומים, ישנן אפשרויות מושכות רבות המציגות אבני חן צבעוניות ואבני לידה. בחרו באמטיסט מודגש או אקוומרינה בגוון רך. בחרו טבעת אירוסין ייחודית הכוללת אבן טופז. את טבעת האירוסין הטובה ביותר שתספר את סיפור אהבתכם תמצאו אצלנו.

 

איך לבחור אמרלד

על פי יופיין, רשומות מראות כי אבני אמרלד נמכרו בשווקים בבבל כבר בשנת 4000 לפני הספירה, וכי אבן החן הזו נכרתה על ידי המצרים הקדמונים. כיום כורים אמרלד בקולומביה ובזמביה, אך האבן נמצאת גם במגוון רחב של מדינות אחרות מאוסטרליה והודו ועד איטליה וספרד.

 

אמרלד היא אבן חן שובת לב, ומהווה בחירה בולטת ואלגנטית לטבעת אירוסין. עם זאת, לאמרלד יש כמה תכונות ייחודיות שהופכות אותה לשונה משאר ארבעת "הגדולים" (האחרים הם יהלום, ספיר ואודם). לפני שמקבלים החלטה, כדאי מאוד לקחת קצת זמן כדי להבין את האבנים האלה.

 

אבן הברקת המשובחת ביותר היא ירוקה טהורה או ירוקה עם רמז לכחול

בת למשפחת הבריל של אבני חן, צבע האמרלד נקבע על ידי יסודות קורט של ונדיום, כרום וברזל בתוך הגביש, ומוגדרים במונחים של גוון, רוויה וטון. גוון מתייחס לגוון הירוק, למשל הוא עשוי להכיל רמז קלוש של צהוב או כחול. בדרך כלל, ירוק טהור או רמז קלוש של כחול נחשבים לגוונים הנחשקים ביותר. רוויה מתייחסת לעד כמה הצבע עז; בדרך כלל, ככל שהצבע יותר אינטנסיבי – כך טוב יותר. טון מתייחס לכהות, עם גוון בינוני (לא כהה מדי) הנחשב בדרך כלל לטוב ביותר.

 

אבני אמרלד ללא רבב הן נדירות ביותר

כמעט לכל אמרלד יהיו כמה פגמים גלויים או 'תכלילים', שיכולים לכלול זיהומים מינרליים, שברים זעירים או קווי גדילה בקריסטל, המשתנים מבלתי מורגש ועד לבולט מאוד.

 

אבני ברקת נטולות תכלילים לחלוטין הן נדירות ביותר ובעלות ערך יוצא דופן. קראט לקראט, אבני האמרלד הטובות ביותר יכולות להיות בעלות ערך פי שניים עד שלושה מיהלום. לכן, תלוי בתקציב שלכם, אם הרעיון של אבן חן שלא תיראה מושלמת לחלוטין מפריע לכם, אבן אמרלד לא תהיה האופציה הטובה ביותר עבורכם.

 

אמרלד היא אבן רכה יחסית

כל תכשיט עלול להיפגע עקב בלאי, אך אם לבכם החליט על טבעת אירוסין אמרלד, אנא שימו לב שתצטרכו להיות זהירים במיוחד עם זה. אמרלד אינה אבן חן קשה מאוד, בסולם הקשיות היא מדורגת 7.5-8.0 לעומת 9 לספיר ואודם, ו-10 ליהלום.

 

תכלילים של אמרלד הם נקודות התורפה הטבעיות שלה, כך שאם אתם פוגעים בטבעת שלכם עם חפץ קשיח, אתם יכולים לגרום לתכלילים להיות גלויים יותר, שלא לדבר על הפוטנציאל לגרום לנזק חמור יותר. יש לקחת בחשבון גם את הרכות של האבן בעת הגדרתה. פלטינה פחות גמישה מזהב, ולכן צריך להפעיל עליה יותר כוח בעת הצבת אבן – התכשיטן יצטרך לנקוט משנה זהירות בעת הצבת האמרלד בתוך פלטינה.

 

למידע נוסף תוכלו להתייעץ עם המומחים של keyzar jewelry.