האם הגודל באמת משנה?

יש זמנים מסוימים שבהם הגודל חשוב מאוד. אתן בטח תעדיפו להיות במשאית גדולה מאשר ברכב קטן עם גג נפתח במקרה של תאונת דרכים. לטייל בגבעה שמאחורי הבית שלכן זו משימה הרבה יותר קלה מאשר להתמודד עם טרק לפסגת הר. מיטה בגודל קינג סייז מאפשרת לכן מקום רב להתמתח, בניגוד למיטה וחצי שעליה ניסיתן להתכרבל עם בן הזוג שלכן כשהייתם צעירים. גבירותיי, אפשר בוודאי לחשוב על המון דוגמאות אחרות, אבל בואו פשוט נשאיר את זה ככה. השאלה האמיתית היא: האם הגודל משנה בכל מה שקשור לטבעת האירוסין שלכן? והתשובה היא כן! 

 

כמובן, ייתכן שאתן חושבות שהגודל חשוב רק אם האבן קטנה מדי, אבל זה פשוט לא נכון. טבעת האירוסין יכולה גם ליפול לקטגוריה של היותה גדולה מדי, שהיא בעייתית לא פחות. מה יחשוב ארוסכן על הערכים שלכן אם הוא צריך לקנות טבעת כל כך גדולה שאתן בקושי יכולות להרים את היד שלכן? גבר שאוהב אתכן ירכוש טבעת שהיא גם יפה וגם מתאימה לאירוע, כזו שלא תגרום לכן להיראות ראוותניות או לסכן אתכן בשוד בכל פעם שתלכו ברחוב. אם הבחור שלכן נותן לכן טבעת גדולה מדי, זה יכול להיות סימן לכך שהוא מניח שכל מה שמעניין אתכן זה כסף (והוא בסדר עם זה). כל גבר שרואה נשים בצורה כזו עשוי לא להתאים כבן הזוג הכי טוב, אז זה משהו שתצטרכו לקחת בחשבון.

 

מצד שני, אינכן רוצות טבעת מיניאטורית או משהו שאתן צריכות מיקרוסקופ כדי להציג אותו. בטח, אינכן מצפות מהגבר שלכן להוציא את כרטיס האשראי שלו ולהסתבך בפשיטת רגל כדי להבטיח שהוא מחוייב לכן, אך כאשר קמעונאי יהלומים מקוונים מציעים מחירים מדהימים, הוא אמור להיות מסוגל לרכוש משהו מספיק גדול כדי שתוכלו לראות אותו בעין בלתי מזוינת. למען האמת, יש הנחיה בסיסית לקניית טבעות, והיא שגבר אמור להוציא עליה שכר של שלושה חודשים.

 

כמובן, זה יכול להוביל לרכישות טבעיות שונות מאוד עבור אישה שיוצאת עם עורך דין לעומת אחת שיוצאת עם מלצר, למשל. אך מבחינת הגודל בלבד, עליכן לחפש משהו שהוא בין אחד לשלושה קראט. ואם הגבר שלכן רוצה להוציא יותר כסף, פשוט התעקשו שהיהלום יהיה באיכות הגבוהה ביותר. כך תוכלו לקבל טבעת יפה מבלי שתרגישו שאתן זקוקות לאבן ענקית.