5 טיפים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהצעת קופונים לעסק שלכם

  1. פרט תנאים ספציפיים

תמיד עדיף שהקופון שלך יעבוד עבורך על ידי הגדרת תנאים.

 

לדוגמא, הגבל אחד לכל לקוח או ביקור, רק לביקור הראשון או ללקוחות חדשים, רק מעל גודל רכישה מסוים, וכן הלאה. זה יבטיח שאתה מרוויח מספיק כדי להצדיק את הקופון.

 

  1. שמרו על קשר

אם אתה באמת רוצה להפוך משתמשי קופונים ללקוחות רגילים, אל תחמיץ את ההזדמנות להוסיף אותם לקהילה שלך. תנאי לתנאי שכדי לממש את הקופון עליהם לספק את הדוא"ל ואת מספר הטלפון שלהם.

 

ברגע שיש לך את הפרטים שלהם, אתה יכול לשלוח להם קופונים ודילים מתוזמנים לאירועים מיוחדים כמו יום הולדתם, שלושה חודשים מאז קופון הביקור האחרון שלהם, יום השנה לביקור הראשון שלהם, וכן הלאה.

אייבורי עושה זאת כאשר היא מספקת קוד קופון.

 

  1. התיידדו עם חבריהם

כדי להביא עוד יותר לקוחות, נסה להציע שירות לשני אנשים ומעלה, ובקש מהקונה "להביא חבר". זה גורם להם להיראות טוב לחבריהם תוך שהם מקבלים דיל טוב עבור שניהם, וגם נותן לך נראות נהדרת עם בסיס לקוחות פוטנציאלי חדש לגמרי שאפילו לא רכש קופון.

 

אפשרות אחרת של חבר מביא חבר היא שכשמישהו יממש קופון רגיל (במיוחד עסקה חד פעמית), תוכלו לתת להם קופון למתנה לחבר במקום אחד לעצמם. זה נותן להם משהו נחמד לחלוק עם חבר, הופך כל לקוח ל"שגריר ", מגדיל את נאמנותו, ואולי מביא לך לקוח חדש נוסף – מבלי לפגוע במותג שלך.

 

  1. אל תשכח שיווק צולב

אם יש עסקים סביבך או שאתה מכיר שמספקים שירותים משלימים לקהל היעד שלך (וודא שהם לא מתחרים!), דרך מאוד זולה וקלה לחצות את השוק היא להגיע איתם לעסקה שתעשה להציע ללקוחות שלך קופון לעסק שלהם ולהיפך.

 

זה פותח את עיני הלקוחות לשירותים אחרים שמתאימים להם, גורם להם להרגיש מטופלים, ומסייע בהגדלת ההישג הפוטנציאלי שלך בהרחבה. העסקים האחרים הופכים בסופו של דבר להפניות מהימנות לעסק שלך, מכיוון שלקוחות לעתים קרובות מבקשים ממספרות להמליץ ​​על קוסמטיקאיות, או על תזונאים על מאמנים אישיים, וכן הלאה.

 

  1. עשו את החישובים מראש

רשום כמה חישובים המעריכים מה יקרה בתרחישים שונים.

 

תרחישים פוטנציאליים כוללים אם אתה מוכר את כל הקופונים או רק כמה מהם, אם לקוחות חוזרים או לא, אם הם מגיעים בשעה מסוימת ביום, וכן הלאה. אתה יכול להשתמש בעט ובנייר, בגיליון אלקטרוני או אפילו במחשבון קופונים.

 

קופונים קיימים שנים רבות בצורות רבות, ויש סיבה שהם עדיין פופולריים. הם יכולים להיות כלי נהדר שיעזור לך לצמוח את העסק שלך, כל עוד אתה נהיה יצירתי, נהנה קצת ולעשות את זה בדרך הנכונה.

תוכלו להנות מקוד קופון לאייבורי כאן.