4 טיפים לשמירה על הסוככים שלכם במצב מצוין

סוככים הם יחסית קלים לטיפול וניקיון. הם יהיו בסדר גמור גם אם לא תדאגו לניקיונם, עם זאת, יש כמה דברים שמומלץ בכל זאת לעשות כדי לשמור עליהם כך שייראו כמו חדשים.

 

לפניכם 4 טיפים לטיפול נכון בסוככים שלכם כך שייראו יפים ומטופחים שנה אחר שנה:

 

  1. הברשה

הברשה של הסוככים מדי שבוע באמצעות מברשת רכה תסייע לכם מאוד בשמירה עליהם נקיים ונעימים לעין. כל מברשת זיפים רכה עם ידית ארוכה תעבוד, כאשר מברשת גגון RV היא אידיאלית למשימה זו.

 

אין צורך במברשת קשה, אלא רק בזו שמאפשרת לכם לנקות את הסוככים מאבק, לכלוך וחלקיקים אחרים שאולי נפלו עליהם.

 

  1. שטיפה עם צינור

שטיפה מהירה עם צינור תוודא הסרה של כל הלכלוך שאולי הצטבר על החלק העליון של הסוככים. במקרים רבים, זה טוב כמו הברשה, או אפילו טוב יותר.

 

שטיפת הסוככים באמצעות צינור היא יעילה יותר מהברשת הלכלוך על פני הבד. בשיטת הצינור, הבד ייראה בהיר ומושך יותר לאחר ההתייבשות.

 

  1. שטיפה

באמצעות עבודה עם מברשת וסבון ולאחר מכן שטיפה עם צינור, תקבלו סוככים למרפסת שמש נקיים באמת.

ראשית, הרטיבו את הסוככים עם הצינור, ואז טבלו את המברשת הרכה במים עם סבון. שפשפו את הסוככים בעדינות. נקו כך את כל הסוככים, ולאחר מכן שטפו אותם עם הצינור. הם ייראו כמו חדשים כשתסיימו. אם אתם מודאגים לגבי הסבון, השתמשו באבקה ידידותית לסביבה. חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה הם המתונים ביותר שאתם יכולים למצוא, ולכן כל אחד מהם יהיה בחירה טובה עבור טיפול בסוככים.

 

אתם רק צריכים לעשות את זה פעמיים בשנה: בסוף הקיץ ובראשית האביב. התוצאות ידברו בעד עצמן בכל פעם שאתם שוטפים את הסוככים שלכם.

 

  1. תנו לסוככים להתייבש

אחת הטעויות הגדולות בטיפול בסוככים היא שלא נותנים להם להתייבש לאחר גשם או שלג. הקפלים של הבד אוגרים מים. המים עצמם לא ישפיעו על הבד, אבל הלחות עלולה לגרום לצמיחה של עובש או טחב. הדרך הטובה והקלה ביותר לוודא שזה לא יקרה היא לפתוח את הסוככים ולאפשר להם להתייבש ביסודיות.

 

זה נכון גם אם אתם שמים סוכך באחסון. ודאו שהוא יבש לחלוטין לפני שאתם מאחסנים אותו למספר חודשים, או שבפעם הבאה שתרצו להשתמש בו – תמצאו עובש וטחב.

 

על ידי ביצוע 4 הטיפים האלה לניקוי פשוט, תוכלו לשמור על הסוככים שלכם יפים ומטופחים.